INVENTARIZAČNÍ ZPRÁVA ROK 2018 (PDF 9.8 MB)
Povinně zveřejňované informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, resp. podle vyhlášky č. 442/2006, kterou se stanoví struktura informací zveřejňovaných o povinném subjektu způsobem umožňujícím dálkový přístup, ve znění vyhlášky č. 416/2008 Sb.
1. podle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím:
a) podle § 5 odst. 1 a 2 citovaného zákona a vyhlášky č. 442/2006 Sb. - informace o obci (body 1-17),
b) podle § 5 odst. 3 citovaného zákona - přehled žádostí o poskytnutí informací a přehled informací, které na základě nich byly poskytnuty žadatelům (bod 18),
c) podle § 5 odst. 5 citovaného zákona - veřejně přístupný obsah obcí vedených rejstříků, registrů, evidencí a seznamů (bod 19),
2. podle zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů- informace o zpracovávání osobních údajů (bod 20),
3. podle zákona č. 365/2000 Sb. o informačních systémech veřejné správy (§ 5 odst. 2, písm. h/) - informace o obecním informačním systému (bod 21),
4. podle zákona č. 183/2006 Sb. o územním plánování a stavebním řádu neboli stavebního zákona (§ 165 odst. 2) - údaje o vydaném územním plánu, regulačním plánu a místech, kde je možné do této územně plánovací dokumentace a do její dokladové dokumentace nahlížet, zastupitelstvem obce schválená zpráva o uplatňování územního plánu(bod 22),
5. Právní výklad k Inventarizaci
Kliknutím na příslušný řádek se dostanete k obsahu položky:
- Oficiální název
- Důvod a způsob založení
- Organizační struktura
- Kontaktní spojení
- Bankovní spojení (číslo účtu)
- Identifikační číslo (IČ)
- Daňové identifikační číslo (DIČ)
- Dokumenty
- Žádat o informace lze:
- Příjem žádostí a dalších podání
- Opravné prostředky
- Formuláře
- Popisy postupů - návody pro řešení životních situací
- Předpisy
- Úhrady za poskytování informací
- Licenční smlouvy
- Výroční zprávy podle zákona č. 106/1999 Sb.
- Informace, které byly poskytnuty žadatelům dle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím
- Obsah obcí vedených veřejně přístupných rejstříků, registrů, evidencí a seznamů
- Informace o zpracovávání osobních údajů
- Informace o obecním informačním systému
- Informace o územním plánu
1. Oficiální název
Obec Sokoleč
Poděbradská 51
Sokoleč
290 01 Poděbrady
2. Důvod a způsob založení
Obec Sokoleč byla zřízena ze zákona e. 367/1990 sb. o obcích (obecní zřízení) jako územně samosprávný orgán.
Obec:
- je základním územním samosprávným společenstvím občanů a tvoří územní celek, který je vymezen hranicí území obce
- je veřejnoprávní korporací, má vlastní majetek a hospodaří podle vlastního rozpočtu
- vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající
- pečuje o všestranný rozvoj svého území a o potřeby svých občanů, při plnění svých úkolů chrání též veřejný zájem, vyjádřený v zákonech a jiných právních předpisech
Obec spravuje své záležitosti v samostatné působnosti. Přitom se řídí zákony a právními předpisy (obecně závaznými vyhláškami) vydanými na základě příslušných zákonů.Obec vykonává státní správu v rozsahu stanoveném zákony v přenesené působnosti. Přitom se řídí zákony, právními předpisy vydanými na základě zákonů, usneseními vlády a směrnicemi ústředních správních úřadů.
3. Organizační struktura
Nejvyšším orgánem obce je sedmičlenné zastupitelstvo obce. Rozhoduje ve věcech náležejících do samostatné působnosti obce. Funkční období zastupitelstva obce je čtyřleté. Iniciativními a kontrolními orgány zřizovanými zastupitelstvem jsou výbory, a to finanční a kontrolní. Obec je navenek zastupována starostou, který také dle § 99 odst. 2 zákona o obcích vykonává funkci rady obce. Výkonným orgánem obce je obecní úřad. Je tvořen starostou, místostarostou a zaměstnanci. Starosta stojí v jeho čele a je nadřízen všem zaměstnancům obecního úřadu. Starostu v době nepřítomnosti zastupuje místostarosta. Obecní úřad není dělen na odbory. Iniciativními a poradními orgány starosty jsou komise.
4. Kontaktní spojení
4.1 Poštovní adresa - Sídlo
Obecní úřad Sokoleč
Poděbradská 51
Sokoleč
290 01 Poděbrady
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Obecní úřad Sokoleč
Poděbradská 51
Sokoleč
290 01 Poděbrady
4.3 Úřední hodiny
Pondělí | 8-12 - 13-17 hod. | |
Středa | 8-12 - 13-17 hod. |
4.4 Telefonní čísla
tel.: +420 325 654 675
4.5 Číslo faxu
fax: 325 654 675
4.6 Adresa internetové stránky
4.7 Adresa e-podatelny
4.8 Další elektronické adresy
datová schránka: 5iuavhc
4.9 Pověřenec pro ochranu osobních údajů
5. Bankovní spojení (číslo účtu)
KB Nymburk 10122191/0100
ČNB Praha 94-1314191/0710
6. Identifikační číslo (IČ)
00239771
7. Daňové identifikační číslo (DIČ)
obec nemá přiděleno
8. Dokumenty
8.1 Seznamy hlavních dokumentů
Jednací řád ZO Sokoleč (PDF 2.61 MB)
8.2 Rozpočet
Rozpočet obce
ROZPOČTOVÉ OPATŘENÍ č. 10-2019 (PDF 83.98 kB)
ROZPOČTOVÉ OPATŘENÍ č. 9-2019 (PDF 1.03 MB)
ROZPOČTOVÉ OPATŘENÍ č. 8-2019 (PDF 1.17 MB)
ROZPOČTOVÉ OPATŘENÍ č. 7-2019 (PDF 641.13 kB)
ROZPOČTOVÉ OPATŘENÍ č. 6-2019 (PDF 622.08 kB)
ROZPOČTOVÉ OPATŘENÍ č. 5-2019 (PDF 45.43 kB)
ROZPOČTOVÉ OPATŘENÍ č. 4-2019 (PDF 688.61 kB)
ROZPOČTOVÉ OPATŘENÍ č. 3-2019 (PDF 281.72 kB)
ROZPOČTOVÉ OPATŘENÍ č. 2-2019 (PDF 40.56 kB)
ROZPOČTOVÉ OPATŘENÍ č. 1-2019 (PDF 396.09 kB)
ROZPOČTOVÉ OPATŘENÍ č. 10-2018 (PDF 656.05 kB)
SCHVÁLENÝ ROZPOČET OBCE NA ROK 2019 (PDF 5.83 MB)
SCHVÁLENÝ STŘEDNĚDOBÝ ROZPOČTOVÝ VÝHLED OBCE NA ROKY 2020 A 2021 (PDF 420.49 kB)
ROZPOČTOVÉ OPATŘENÍ č. 9-2018 (PDF 404.68 kB)
ROZPOČTOVÉ OPATŘENÍ č. 8-2018 (PDF 500.02 kB)
ROZPOČTOVÉ OPATŘENÍ č. 7-2018 (PDF 405.18 kB)
ROZPOČTOVÉ OPATŘENÍ č. 6-2018 (PDF 439.68 kB)
ROZPOČTOVÉ OPATŘENÍ č. 5-2018 (PDF 418.39 kB)
ROZPOČTOVÉ OPATŘENÍ 4-2018 (PDF 212.16 kB)
ROZPOČTOVÉ OPATŘENÍ č. 3-2018 (PDF 413.88 kB)
ROZPOČTOVÉ OPATŘENÍ č. 2-2018 (PDF 0.94 MB)
ROZPOČTOVÉ OPATŘENÍ Č. 1-2018 (PDF 399.54 kB)
SCHVÁLENÝ STŘEDNĚDOBÝ ROZPOČTOVÝ VÝHLED OBCE NA ROKY 2019 A 2020 (PDF 372.08 kB)
SCHVÁLENÝ ROZPOČET OBCE NA ROK 2018 (PDF 5.79 MB)
ROZPOČTOVÉ OPATŘENÍ Č. 12-2017 (PDF 1.09 MB)
ROZPOČTOVÉ OPATŘENÍ č. 11-2017 (PDF 446.32 kB)
ROZPOČTOVÉ OPATŘENÍ č. 10-2017 (PDF 376.18 kB)
ROZPOČTOVÉ OPATŘENÍ č. 9-2017 (PDF 432.15 kB)
ROZPOČTOVÉ OPATŘENÍ č. 8-2017 (PDF 19.95 kB)
ROZPOČTOVÉ OPATŘENÍ č. 7-2017 (PDF 468.8 kB)
ROZPOČTOVÉ OPATŘENÍ č. 6-2017 (PDF 515.96 kB)
ROZPOČTOVÉ OPATŘENÍ č. 5-2017 (PDF 378.6 kB)
Rozpočtové opatření č. 4-2017 (PDF 595.09 kB)
Rozpočtové opatření č. 3-2017 (PDF 373.76 kB)
Rozpočtové opatření č. 2-2017 (PDF 519.34 kB)
Rozpočtové opatření č. 1-2017 (PDF 352.87 kB)
Schválený rozpočet obce na rok 2017 (PDF 1.79 MB)
VÝDAJE schválený rozpočet 2017 - POLOŽKY (PDF 4.45 MB)
PŘÍJMY schválený rozpočet 2017 položky (PDF 406.2 kB)
Rozpočtový výhed na roky 2018 a 2019 (PDF 397.63 kB)
SCHVÁLENÝ ROZPOČTOVÝ VÝHLED OBCE SOKOLEČ NA ROKY 2017 a 2018 (PDF 386.95 kB)
Schválený rozpočet obce na rok 2016 (PDF 1.5 MB)
Rozpočet obce na rok 2015 (PDF 4.48 MB)
Rozpočet obce na rok 2014 (PDF 4.05 MB)
Závěrečný účet obce
ZÁVĚREČNÝ ÚČET OBCE SOKOLEČ ZA ROK 2018 (PDF 3.99 MB)
ZÁVĚREČNÝ ÚČET OBCE SOKOLEČ ZA ROK 2017 (PDF 2.65 MB)
Závěrečný účet obce Sokoleč za rok 2016 (PDF 3.66 MB)
Závěrečný účet obce Sokoleč za rok 2015 (PDF 3.15 MB)
závěrečný účet obce za rok 2014 (PDF 4.79 MB)
závěrečný účet obce za rok 2013 (PDF 5.29 MB)
Kontrola hospodaření obce
ZPRÁVA O VÝSLEDKU PŘEZKOUMÁNÍ HOSPODAŘENÍ OBCE ZA ROK 2018 (PDF 5.9 MB)
Zpráva o výsledku přezkoumání hospodaření obce SOKOLEČ za rok 2017 (PDF 6.71 MB)
Zpráva o výsledku přezkoumání hospodaření obce SOKOLEČ za rok 2016 (PDF 6.57 MB)
Zpráva o výsledku hospodaření obce za rok 2015 (PDF 5.9 MB)
zpráva o výsledku hospodaření obce za rok 2014 (PDF 3.9 MB)
zpráva o výsledku přezkoumání hospodaření obce za rok 2013 (PDF 5.28 MB)
Inventarizace majetku obce
INVENTARIZAČNÍ ZPRÁVA ROK 2018 (PDF 9.8 MB)
INVENTARIZAČNÍ ZPRÁVA ROK 2017 (PDF 8.42 MB)
INVENTARIZAČNÍ ZPRÁVA ROK 2016 (PDF 7.32 MB)
Inventarizační zpráva rok 2015 (PDF 6.32 MB)
inventarizační zpráva za rok 2014 (PDF 2.26 MB)
Inventarizační zpráva za rok 2013 (PDF 1.4 MB)
9. Žádat o informace lze:
osobně v úředních dnech a hodinách.
telefonicky na čísle: +420 325 654 675
není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
formulář písemné žádosti můžete doručit:
- elektronicky (e-mailem) na adresu: starosta@sokolec.cz
- elektronickou podatelnou:
- poštou na adresu:
Obecní úřad Sokoleč
Poděbradská 51
290 01 Sokoleč
- faxem na číslo: 325 654 675
Ze žádosti musí být patrno, kterému subjektu je určena a kdo ji podal. Neobsahuje-li žádost tyto údaje, žádost se odloží.
10. Příjem žádostí a dalších podání
osobně na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách
telefonicky na čísle: +420 325 654 675
elektronicky (e-mailem) na adresu: starosta@sokolec.cz
elektronickou podatelnou
poštou na adresu:
Obecní úřad Sokoleč
Poděbradská 51
290 01 Sokoleč
faxem na číslo: 325 654 675
11. Opravné prostředky
Opravné prostředky lze podávat písemně:
osobním podáním na adrese:
Poděbradská 51
290 01 Sokoleč
Opravné prostředky proti rozhodnutí, vydaným obecním úřadem se podávají ve lhůtách a způsobem stanoveným zvláštními předpisy (např. zák. č. 71/1967 Sb., o správním řízení). Ve vydaných správních rozhodnutích je uvedeno poučení o odvolání, které v konkrétním případě stanoví postup odvolatele při podání odvolání.
Proti rozhodnutí obecního úradu o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace lze podat odvolání ve lhute 15 dnu od doručení rozhodnutí nebo marného uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (t.j. jestliže obecní úřad neposkytl informaci či nevydal rozhodnutí podle § 15 odst. 1 zák. c. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím).
Podané odvolání se doručuje poštou nebo osobně na Obecní úrad . Odvolací orgán rozhodně o odvolání do 15 dnů od předložení odvolání povinným subjektem. Proti rozhodnutí o odvolání se nelze dále odvolat. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o informaci je přezkoumatelné soudem podle zvláštního zákona. (Občanský soudní řád - zákon č. 99/1963 Sb.,ve znění pozdějších předpisů).
12. Formuláře
obec nemá13. Popisy postupů - návody pro řešení životních situací
Návody pro řešení běžných životních situací, např. přihlášení k trvalému pobytu, ověření shody opisu nebo kopie s listinou, ověření pravosti podpisu a mnoho dalších včetně potřebných formulářů nebo jejich vzorů naleznete zde http://www.mvcr.cz/rady-a-sluzby.aspx.Další důležité informace získáte zde: http://www.portal.gov.cz.
konkrétně životní situace zde: http://portal.gov.cz/wps/portal/_s.155/708/place
14. Předpisy
14.1 Nejdůležitější používané předpisy
Přehled nejdůležitějších předpisů, podle nichž obec jedná a rozhoduje. Tyto předpisy jsou k nahlédnutí v kanceláři Obecního úřadu- ústavní zák. č. 1/1993 Sb., Ústava České republiky
- usnesení č. 2/1993 Sb., jímž se stala Listina základních práv a svobod součástí ústavního pořádku České republiky
- zák. č. 128/2000 Sb. o obcích
- zák. č. 152/1994 Sb. o volbách do zastupitelstev v obcích
- zák. č. 500/2004 Sb. o správním řízení
- zák. č. 301/2000 Sb. o matrikách
- vyhl. č. 207/2001 Sb. k provedení zákona o matrikách
- zák. č. 326/2000 Sb. o způsobu označování ulic a ostatních veřejných prostranství
- zák. č. 13/1997 Sb. o pozemních komunikacích
- zák. č. 133/2000 Sb. o evidenci obyvatel a rodných číslech
- zák. č. 133/1985 Sb. o požární ochraně
- zák. č. 84/1990 Sb. o právu shromažďovacím
- zák. č. 561/2004 Sb. - školský zákon
- zák. č. 565/1990 Sb. o místních poplatcích
- zák. č. 218/2000 Sb. o rozpočtových pravidlech
- zák. č. 455/1991 Sb. o živnostenském podnikání
- zák. č. 563/1991 Sb. o účetnictví
- zák. č. 114/1992 Sb. o ochraně přírody a krajiny
- zák. č. 143/1992 Sb. o platu a odměně za pracovní pohotovost v rozpočtových a některých dalších organizacích a orgánech
- zák. č. 37/2003 Sb. o odměnách za výkon funkce členům zastupitelstev
- zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů
- zák. č. 337/1992 Sb. o správě daní a poplatků
- zák. č. 338/1992 Sb. o dani z nemovitostí
- zák. č. 634/2004 Sb. o správních poplatcích
- vl. nař. č. 397/1992 Sb., kterým se stanoví podrobnější úprava vztahů Policie ČR k orgánům obcí a obecní policii
- zák. č. 21/2006 Sb. o ověřování
- zák. č. 107/2006 Sb. o jednostranném zvyšování nájemného z bytu
- zák. č. 111/1994 Sb. o silniční dopravě
- zák. č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách
- vyhl. č. 231/1996 Sb., kterou se stanoví paušální částka nákladů řízení o přestupcích
- zák. č. 262/2006 Sb. - zákoník práce
- zák. č. 412/2005 Sb. o ochraně utajovaných skutečností
- zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů
- zák. č. 185/2001 Sb. o odpadech
- zák. 513/1991 Sb. – Obchodní zákoník
- zák. č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím
- vyhl. č. 442/2006 Sb. prováděcí vyhláška k zákonu o svobodném přístupu k informacím, kterou se stanoví struktura informací zveřejňovaných o povinném subjektu
- vl. nař. č. 364/1999 Sb. o součinnosti orgánů státní správy s obcemi
- zák. č. 365/2000 Sb. o informačních systémech veřejné správy
- zák. č. 227/2000 Sb. o elektronickém podpisu
14.2 Vydané právní předpisy
VyhláškyNařízení
NařízeníVnitřní předpis
Vnitřní předpisŘády
Řády15. Úhrady za poskytování informací
15.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
za poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím:
Úkon |
Množství |
Cena |
Tisk nebo kopírování černobíle |
- 1 strana formátu A4 |
4,- Kč |
- 1 strana formátu A3 |
8,- Kč |
|
Tisk barevně |
- 1 strana formátu A4 - 1 strana formátu A3 |
40,- Kč 80,-Kč |
Kopírování na datové nosiče |
- 1 ks kopírování CD |
100,- Kč |
Poštovné + balné |
- dle druhu zásilky a dle platných ceníků |
|
Mzda (činnost při zpracování informace) |
150,- /hod. |
Vzniknou-li při poskytování informací další nutné výdaje, např. zpoplatnění dalšími subjekty, specifické služby, apod., budou tyto výdaje zahrnuty do vyúčtování celkové úhrady.
15.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
Žadatel může podat na postup při vyřizování žádosti o informaci stížnost, pokud nesouhlasí s výší úhrady sdělené žadateli písemně povinným subjektem před podáním informace nebo nesouhlasí s výší odměny za oprávnění užít informaci na základě licenční smlouvy. Stížnost lze podat písemně nebo ústně a to u povinného subjektu. O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán. V současné době nejsou vydána žádná usnesení nadřízeného orgánu týkajících se těchto stížností.16. Licenční smlouvy
16.1. Vzory licenčních smluv
obec nemá16.2. výhradní licence
§ 14a zák. č. 106/1999 Sb.Některá ustanovení o licenční nebo podlicenční smlouvě při poskytování informací
- Má-li být informace, která je předmětem ochrany práva autorského2b), poskytnuta na základě licenční nebo podlicenční smlouvy a majetková práva k předmětu ochrany práva autorského vykonává povinný subjekt, který není uveden v § 11 odst. 5, postupuje se ve věcech neupravených tímto zákonem podle autorského zákona2b).
- Odměna za oprávnění informaci užít nesmí být vyšší než úhrada podle § 17, nestanoví-li jinak zvláštní právní předpis nebo licenční smlouva mezi povinným subjektem a tím, kdo právo nakládat s předmětem práva autorského na povinný subjekt převedl.
- Podmínky poskytnutí informace v licenční nebo podlicenční smlouvě (dále jen „licenční smlouva“) musí umožňovat další užití informace žadatelem v souladu se žádostí, pokud tento zákon nestanoví jinak. Licence nebo podlicence (dále jen „licence“) se poskytuje jako nevýhradní, s výjimkou případů podle odstavce 4.
- Povinný subjekt může poskytnout výhradní licenci pouze tehdy, je-li výhradní licence pro další šíření poskytované informace nezbytná a je-li to ve veřejném zájmu. Poskytne-li povinný subjekt výhradní licenci podle věty první, přezkoumá alespoň každé 3 roky trvání důvodů, na základě kterých byla výhradní licence poskytnuta.
- Povinný subjekt zveřejní způsobem umožňujícím dálkový přístup vzor licenční smlouvy, která může být žadatelem přizpůsobena konkrétní žádosti a použita jako návrh na uzavření licenční smlouvy.
- Na ustanovení licenčních smluv uzavřených při poskytování informací podle tohoto zákona se nevztahuje ochrana obchodního tajemství
17. Výroční zprávy podle zákona č. 106/1999 Sb.
ObÚ jako povinný subjekt dle zákona č.106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění (dále jen zákon), v souladu s ustanovením § 18 zákona předkládá ke zveřejnění následující údaje, které se týkají jeho činnosti v oblasti poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb., v platném znění.
V souladu se zákonem poskytuje ObÚ žadatelům informace na základě jejich žádosti.
VÝROČNÍ ZPRÁVA O POSKYTOVÁNÍ INFORMACÍ ZA ROK 2014
Výroční zpráva o poskytování informací za rok 2014 (PDF 648.39 kB)
VÝROČNÍ ZPRÁVA O POSKYTOVÁNÍ INFORMACÍ ZA ROK 2015
Výroční zpráva o poskytování informací za rok 2015 (PDF 577.72 kB)
VÝROČNÍ ZPRÁVA O POSKYTOVÁNÍ INFORMACÍ ZA ROK 2016
VÝROČNÍ ZPRÁVA O POSKYTOVÁNÍ INFORMACÍ ZA ROK 2016 (PDF 580.29 kB)
VÝROČNÍ ZPRÁVA O POSKYTOVÁNÍ INFORMACÍ ZA ROK 2017
VÝROČNÍ ZPRÁVA O POSKYTOVÁNÍ INFORMACÍ ZA ROK 2017 (PDF 585.25 kB)
VÝROČNÍ ZPRÁVA O POSKYTOVÁNÍ INFORMACÍ ZA ROK 2018
VÝROČNÍ ZPRÁVA O POSKYTOVÁNÍ INFORMACÍ ZA ROK 2018 (PDF 550.51 kB)
Statistika o vyřizovaných žádostech:
žádost o poskytnutí informace 2014 (PDF 659.36 kB)
žádost o poskytnutí informace 2015 (PDF 771.94 kB)
žádost o poskytnutí informace 2016 - 1(PDF 806.82 kB)
žádost o poskytnutí informace 2016 - 2(PDF 429.14 kB)
žádost o poskytnutí informace 1-2017 (PDF 386.71 kB)
Žádost o poskytnutí informace 2-2017 (PDF 439 kB)
Žádost o poskytnutí informace 3-2017 (PDF 836.14 kB)
Žádost o poskytnutí informace 4-2017 (PDF 1 MB)
Žádost o poskytnutí informace 5-2017 (PDF 422.43 kB)
Žádost o poskytnutí informace 6-2017 (PDF 356.18 kB)
Žádost o poskytnutí informace 7-2017 (PDF 345.29 kB)
Žádost o poskytnutí informace 8-2017 (PDF 439.29 kB)
Žádost o poskytnutí informace 1-2018 (PDF 641.73 kB)
Žádost o poskytnutí informace 1-2019 (PDF 366.89 kB)
Žádost o poskytnutí informace 2-2019 (PDF 822.44 kB)
18. Informace, které byly poskytnuty žadatelům dle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím
19. Obsah obcí vedených veřejně přístupných rejstříků, registrů, evidencí a seznamů
20. Informace o zpracovávání osobních údajů
Informace dle § 18 odst. 2 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů Obecní úřad provádí následující zpracování osobních údajů, které mu ukládá zvláštní zákon:- Evidenci obyvatel s údaji o jménech, příjmeních, bydlišti, rodných číslech, osobním stavu, číslech občanských průkazů.
- Adresní a identifikační údaje žadatele o ověření podpisu, nebo listiny.
- Evidenci nájemníků bytových, nebytových prostor a pozemků
- Evidenci daní a poplatků
- Agendu k zajištění voleb (vydávání voličských průkazů, evidenci členů volebních komisí, seznam voličů)
- Agendu k poskytování informací občanům na základě zákona č. 106/1999Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů
- Personální a mzdovou agendu
- Evidenci čtenářů obecní knihovny
21. Informace o obecním informačním systému
Informační systém Obecního úřadu je vybudován na platformě operačního systému MS Windows. Uživatelské stanice jsou vybaveny operačním systémem MS Windows XP a kancelářským systémem MS Office 2008.Přehled aplikačního software užívaného v rámci Obecního úřadu
Název IS | Definice IS |
---|---|
WinESS | Spisová služba |
WinEOB | Evidence obyvatel |
WinPAM | Práce a mzdy |
WinPOP | Poplatky a daně |
WinUCR | Účetnictví a rozpočet |
Prohlášení
Obecní úřad nevytváří žádné číselníky dle §5 odst. f) zákona číslo 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy, v platném znění.
22. Informace o územním plánu
Kontakt
Obec Sokoleč
Poděbradská 51
290 01 Sokoleč 325 654 984
podatelna@sokolec.cz
Sokoleč na mapě
Úřední hodiny
PO 8-12 13-17 hod. |
ST 8-12 13-17 hod. |